Մեր տնօրենների խորհուրդը

Մեր տնօրենների խորհուրդը լիովին գիտակցում է կրթության կենսական դերը մարդկային կյանքի և զարգացման յուրաքանչյուր ոլորտում, ինչպես նաև դրա անժխտելի ազդեցությունը հասարակության վրա։ Այն բաղկացած է ոլորտում մեծ հաջողությունների հասած բարձրակարգ մասնագետներից, որոնց համատեղ փորձառությունը բացառիկ է։ Որպես նվիրված մանկավարժներ, նրանք խորապես հավատում են կրթության վերափոխիչ ուժին՝ կերտելու անհատների կյանքը, փոխելու ճակատագրեր և բարձրացնելու ողջ սերունդներ։ Այս խորքային գիտելիքն ուղղորդում և ոգեշնչում է մեր աշխատանքը։ Նրանց անսասան նվիրվածությունը Հայաստանի երեխաների ապագային իսկապես բացառիկ է։

Ռուզան Խերանյան, MS, EA
Նախագահ, Հիմնադիր
Նախկին մանկավարժ, մասնագիտական մասնավոր գրասենյակ

Մեր Նախագահ Ռուզան Խերանյանը իր պաշտոնում բերում է ուսուցման փորձի և բազմամշակութային հայացքների յուրահատուկ համադրություն։ Ուսուցչուհի լինելով Հայաստանի գյուղական բնակավայրերում՝ նա խորապես հասկանում է այդ համայնքներում առկա մարտահրավերներն ու հնարավորությունները։ Հայ մշակույթի խորքային իմացությունը նրան ներգործուն պատկերացում է տալիս տեղի երեխաների սոցիալ-հուզական կարիքների վերաբերյալ, և նա անձամբ տեսել է, թե ինչպես են նրանք առաջադիմում անկեղծ հոգատրության ու հարգանքի պայմաններում։ Կրթություն ստանալով թե՛ Հայաստանում, թե՛ Միացյալ Նահանգներում՝ նա համադրում է գլոբալ պատկերացումները տեղական նվիրումի հետ՝ կամրջելով կրթական տարբեր մոտեցումներ՝ բացահայտելու յուրաքանչյուր երեխայի անհավատալի ներուժն ու տաղանդը ներկա և գալիք սերունդների համար։

Ջերեմի Դ. Վիսոն, ԿԴ (Կրթության Դոկտոր)
Նախագահ, Հիմնադիր անդամ
Դոցենտ, Կենտրոնական Կոնեկտիկուտի Պետական Համալսարան (ԿԿՊՀ)

Դոկտոր Ջերեմի Դ. Վիսոնը Կենտրոնական Կոնեկտիկուտի Պետական Համալսարանի Կրթական Առաջնորդության և Ինստրուկցիոն Տեխնոլոգիայի բաժնի դասախոս է, որտեղ նա օգնում է ուսուցիչներին՝ դառնալու հանրային դպրոցների առաջնորդներ։ Երեխաների ջերմերռանդ պաշտպան լինելով՝ նա ոգևորված է իր ներդրումը բերելու Հայաստանի երեխաների կյանքի և կրթության որակի բարելավմանը։ Դոկտոր Վիսոնն հանդիսանում է CERA-ի հիմնադիր անդամներից մեկը և ներկայումս ծառայում է որպես Կազմակերպության Տնօրենների խորհրդի պետ ։

Մերի Բեթ Յակոբելլի, ԿԴ (Կրթության Դոկտոր)
Գանձապահ, Հիմնադիր անդամ
Դպրոցների վերատեսուչ, Նորֆոլք, Կոնեկտիկուտ (ԱՄՆ)

Դոկտոր Մերի Բեթ Յակոբելլին Կոնեկտիկուտի նահանգի Նորֆոլքի դպրոցների վերատեսուչն է և Կենտրոնական Կոնեկտիկուտի Պետական Համալսարանի Կրթական Առաջնորդության և Ինստրուկցիոն Տեխնոլոգիայի բաժնի հրավիրյալ դասախոս։ Նա անդամակցում է մի շարք բարեգործական կազմակերպությունների կառավարման խորհուրդներին, որոնք նպատակ ունեն ապահովելու որակյալ կրթական փորձառության հասանելիությունն ու ներգրավվածությունը բոլոր երեխաների համար։ Դոկտոր Յակոբելլին CERA կազմակերպության հիմնադիր անդամներից է և ծառայում է որպես Կազմակերպության Տնօրենների Խորհրդի Գանձապետ։

Մայքլ Դիթեր, ԿԴ (Կրթության Դոկտոր)
Քարտուղար, Հիմնադիր անդամ
Փոխտնօրեն, Միջին դպրոց, Սոմերս, Կոնեկտիկուտ (ԱՄՆ)

Դոկտոր Մայքլ Դիտերը ամբողջ իր կարիերան նվիրել է երեխաների կրթությանն ու բարեկեցությանը՝ ծառայելով որպես «Ուիլեր» կլինիկայի Կրթության բաժնի տնօրեն, Բրիստոլի (Կոնեկտիկուտ) հանրային դպրոցների փոխվերատեսուչ, իսկ ներկայումս՝ Սոմերսի (Կոնեկտիկուտ) Mabelle B. Avery միջին դպրոցի փոխտնօրեն։ Երեխաների իրավունքների պաշտպանությանն ուղղված նրա խորաթափանց և կարեկից ջանքերը արժանացել են թե՛ տեղական, թե՛ միջազգային կազմակերպությունների գնահատանքին։ Նրա համար մեծ պատիվ է իր ներդրումն ունենալ Հայաստանի կրթության առաջխաղացման և բազմակողմանի զարգացած երեխաների դաստիարակության գործում։

Քեթրին Սերինո, ԿԴ (Կրթության Դոկտոր)
Տնօրենների խորհրդի Հիմնադիր անդամ Թոշակառու վերատեսուչ, Տարածաշրջանային Դպրոցական Շրջան 13, Կոնեկտիկուտ (ԱՄՆ)

Դոկտոր Քեթրին Սերինոն (կամ Քեթը) իր ողջ կարիերան անցկացրել է որպես ուսուցչուհի և կրթական առաջնորդ։ Նա թոշակի է անցել 4 տարի առաջ՝ ծառայելով որպես Տարածաշրջանային Դպրոցական 13-րդ Շրջան դպրոցների վերատեսուչ։ Թոշակի անցնելուց հետո նա աշխատել է որպես կրթական խորհրդատու՝ անհատականորեն և մասնագիտական համայնքներում ուղղորդելով դպրոցներիի ղեկավարներին։ Բացի այդ, նա համագործակցել է կենտրոնական գրասենյակների և դպրոցների ղեկավարական թիմերի հետ՝ կենտրոնանալով անհատական և կազմակերպչական բարեկեցության վրա։ Նա ուրախ է իր հարուստ փորձը ներդնել Հայաստանի երեխաների կրթության բարելավման գործում